30 تا از بهترین مارک های آرایشی که هر خانمی باید بداند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 مهر 1399
بازدید : 113
نویسنده : alirezajk

توسط TAYLAH BREWER

بهترین مارک های آرایش
وقتی نوبت به آرایش می رسد ، کیفیت تفاوت ایجاد می کند. بنابراین ، اگر می خواهید ظاهر شما خوب باشد ، تمام روز را تحمل کنید و روی پوست خود لطیف داشته باشید ، باید مراقب باشید از چه محصولی استفاده می کنید. خوشبختانه ، این صنعت یک پایه اصلی از مارک های برتر است که به طور مداوم محصولات عالی و عالی را ارائه می دهند تا نیازهای زیبایی شما را برآورده کنند. به این بهترین مارک های آرایشی پایبند باشید و دیگر هرگز از خرید آرایش دیگر پشیمان نخواهید شد.

 

مرتبط: 15 بهترین مارک آرایشی طبیعی و ارگانیک

مرتبط: 10 بهترین مارک آرایشی وگان برای دوستداران دوستدار حیوانات

 

مطالب نشان می دهد
1. کانال
هنگام پوشیدن آرایش CHANEL به زیبایی خود کوکو جذاب و پیچیده خواهید بود. محصولات زیبایی لوکس این برند به همان اندازه شیک و شیک است که لباس هایی که ایجاد می کند. اگرچه ممکن است یک رژ لب شما را در حدود 50 دلار استرالیا بازگرداند ، اما کیفیت این لوازم آرایشی کاملاً ارزش هزینه اضافی را دارد.

 

فروشگاه: CHANEL

 

CHANEL

2. استی لودر
Estee Lauder از سال 1946 زیبایی زنان را افزایش داده است و اکنون یکی از مشهورترین شرکت های لوازم آرایشی در جهان است. محصولات این برند که شامل آرایش ، مراقبت از پوست و رایحه هستند ، نوآورانه ، پیشرفته از نظر فنی و اثبات شده موثر هستند.

 

فروشگاه: استی لودر

 

استی لادر

تبلیغات


3. دیور
خلاقیت ، تجمل و تعالی همه واژه های مرتبط با دیور و دامنه لوازم آرایشی آن است. اگر هیچ یک از محصولات این برند را امتحان نکرده اید ، سریعاً این کار را انجام دهید. رژ لب Dior Addict یک محصول مهم برای برچسب و یک مکان خارق العاده برای شروع است.

 

فروشگاه: دیور

 

دیور

4. اورآل
وقتی صحبت از زیبایی می شود ، L’Oreal یک رهبر جهانی است. این شرکت فرانسوی در همه جا به خانمها لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهد. چه به فونداسیون ، خط چشم ، رژ لب یا هر محصول آرایشی دیگری نیاز داشته باشید ، هرگز از L'Oreal ناامید نخواهید شد.

 

فروشگاه: L’Oreal

 

اورآل

تبلیغات


5. لانكوم
علم و زیبایی آوانگارد در برند افسانه ای آرایش ، Lancome ، یکی می شود. این برچسب توسط آرماند پتیتیزان در سال 1935 ایجاد شده است ، بیش از 80 سال است که ظرافت فرانسه را در سراسر جهان ارائه می دهد.

 

فروشگاه: لانكوم

 

لانکوم

6. کلارینز
از جمله دلایل زیادی که برای شناختن کلارینز به عنوان یک مارک آرایشی وجود دارد ، ارزش و علاقه این برند است. در حالی که سایر مشاغل گاهی فقط برای کسب درآمد در این صنعت فعالیت می کنند ، کلارینز مراقبت از ارائه زیبایی عالی به زنان در همه نقاط است.

 

فروشگاه: کلارینز

 

کلارینز

تبلیغات


7. میبلین نیویورک
میبلین که به عنوان یک تجارت کوچک خانوادگی آغاز به کار کرد ، اکنون برترین شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی در آمریکا است. نام تجاری به طور مداوم محصولات پیشرفته علمی را در آخرین سایه های روند تنظیم ارائه می دهد.

 

فروشگاه: میبلین نیویورک

 

میبلین نیویورک

8. گرلن
از زمان ایجاد آن در سال 1828 ، Guerlain در حال کاوش ، نوآوری و پیشرفت است. این آرایش ، مراقبت از پوست یا عطر باشد ، این مارک Parisien بهترین محصولات زیبایی را در بازار ارائه می دهد.

 

فروشگاه: Guerlain

 

گرلن

تبلیغات


9. مک
از زمان ایجاد آن در سال 1984 ، MAC به عنوان یک رهبر جهانی آرایشگری و اقتدار نهایی رنگ شناخته شده است. خلاقیت ، روند گرایی و تنوع همه ریشه این کسب و کار است که به مجموعه ها و همکاری های چشمگیر مشهور است.

 

فروشگاه: MAC

 

مک

10. NARS
NARS با هدف توانمند سازی زنان برای آزمایش و سرگرمی با آرایش ایجاد شده است. امروزه ، این برند همچنان این رسالت را حفظ می کند و به خود می بالد که به بانوان می آموزد چگونه زیبایی طبیعی و خصوصیات فردی خود را ارتقا دهند.

 

فروشگاه: NARS

 

NARS

تبلیغات


تبلیغات


11. ایو سن لوران
ایو سن لورن از پایه های بی وزن و رژ لب های خامه ای گرفته تا ریمل های ریز ریز و خط چشم های زیبا ، بهترین ها را در زیبایی ارائه می دهد. محصولات با کیفیت و لوکس این برند بدون شک شما را مجبور می کند تا پس از هر بار خرید بیشتر در این زمینه شرکت کنید.

 

فروشگاه: ایو سن لوران

 

ایو سن لوران

12. جیوانچی
در حالی که مدت هاست نام GIVENCHY با زیبایی زنان همراه است ، تنها در سال 1989 بود که این برند برای اولین بار آرایش کرد. از آن زمان ، محدوده همچنان به رشد و نوآوری ادامه می دهد در حالی که به ریشه های خود و شهرت با کیفیت بالا وفادار است.

 

فروشگاه: جیوانچی

 

بخشندگی

تبلیغات


13. Revlon
چشم انداز Revlon "زرق و برق ، هیجان و نوآوری از طریق محصولات با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه" است ، و این دقیقاً همان چیزی است که شما می توانید از این برچسب انتظار داشته باشید. شرکت لوازم آرایشی و زیبایی گرایش هرگز در ارائه محصولات عالی که هم شما و هم مانده بانکتان را راضی نگه می دارد کوتاهی نمی کند.

 

فروشگاه: Revlon

 

Revlon

14. لورا مرسیه
لورا مرسیه یک آرایشگر مشهور در جهان است و مارک لوازم آرایشی هم نام او دانش ، مهارت و استعداد خود را به محصولات برتر تبدیل می کند. بسیاری از اقلام موجود در این مجموعه حتی جوایزی نیز دریافت کرده اند ، مانند مرطوب کننده رنگی که بارها به عنوان یکی از بهترین ها معرفی شده است.

 

فروشگاه: لورا مرسیه

 

لورا مرسیه

تبلیغات


15. بابی برو 

wn
اگر نام بابی براون را نشنیده اید ، وقت آن است که به این نام توجه کنید. این مارک که توسط یک آرایشگر متخصص به همین نام تاسیس شده است ، بهترین محصولات زیبایی موجود را ارائه می دهد.

 

فروشگاه: بابی براون

 

بابی براون

16. پوشش دختر
آرایش "آسان ، نسیم ، زیبا" همان چیزی است که Covergirl در مورد آن است. این شعار مدت ها است که بخشی از شخصیت نمادین زیبایی زیبایی است و همچنان به تعریف رویکرد خود نسبت به محصولات می پردازد. گرچه این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد اعتماد هستند ، اما مقرون به صرفه نیز هستند و Covergirl را به یک شرکت بزرگ لوازم آرایشی برای خرید تبدیل کرده است.

 

فروشگاه: Covergirl

 

دختر پوشان

تبلیغات


17. کلینیک
کلینیک از سال 1968 همین مأموریت را داشته است و همچنان تلاش خود را برای ارائه با کیفیت ترین و موثرترین محصولات برای تقویت هر نوع پوست و رنگ انجام می دهد. به عنوان بخشی از این تلاش ، نام تجاری آرایش خارق العاده ای ایجاد می کند که متناسب با چهره شما مناسب است.

 

فروشگاه: کلینیک

 

کلینیک

 

18. SHISEIDO
برای بیش از 140 سال ، SHISEIDO دانش و مفهوم زیبایی خود را با جهان به اشتراک گذاشته است. امروز ، این برند به لطف محصولات برتر ، R&D پیشرفته و تعهد بی دریغ خود ، دارای یک ارتش فداکار پیرو است.

 

فروشگاه: SHISEIDO

 

شیسیدو

تبلیغات


19. مواد معدنی برهنه
محصولات آرایش مواد معدنی به لطف فرمول های مغذی و دوستدار پوست محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده اند. در مورد اینکه کدام برند بهترین محصولات را ایجاد می کند ، باید بدون مواد معدنی باشد. محصولات نوآورانه این برند کاملاً خالص و طبیعی طراحی شده اند تا بتوانید همزمان احساس خوبی داشته باشید و ظاهر خوبی داشته باشید.

 

فروشگاه مواد معدنی

 

مواد معدنی bare

20. الیزابت آردن
الیزابت آردن علاوه بر ارائه طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری ، آرایش کلاس جهانی را نیز ارائه می دهد. این محصولات پایه ، کانسیلر ، خط چشم یا براق کننده لب هستند ، محصولات الیزابت آردن همیشه ترند و با کیفیت عالی هستند.

 

فروشگاه: الیزابت آردن

 

الیزابت آردن

21. باربری
برند بریت ، Burberry زیبایی را تقریبا به همان اندازه که کتهای سنگر را می شناسد ، می شناسد. با ارائه محصولات نوآورانه که در خیابان به همان اندازه که در باند فرودگاه عالی به نظر می رسند ، این برند در ایجاد ظرافت ظریف مهارت دارد.

 

فروشگاه: باربری

 

باربری



22. شو اومورا
شو Uemura ، که به نام بنیانگذار آن و آرایشگر افسانه ای ژاپنی نامگذاری شد ، بیش از 50 سال است که مرزهای ایجاد زیبایی را می شکند. این برند که محصولات با کیفیت آن ترکیبی از طبیعت ، علم و هنر است ، هر کاربر آرایش را قادر می سازد تا یک هنرمند شود.

 

فروشگاه: شو اومورا

 

شو اومورا

23. جلد FX
Cover FX می داند که برای بازگشت مشتری های آرایش چه کاری لازم است. این نام تجاری نه تنها محصولی با پوست ، گیاهخواران و مواد بی رحمانه را ارائه می دهد ، بلکه دارای فرمول های قابل تنظیم و پالت سایه ای جهانی است.

 

فروشگاه: جلد FX

 

پوشش Fx

تبلیغات


24. ناپلئون پردیس
از زمان تاسیس مارک معروف خود 20 سال پیش ، ناپلئون پردیس تعداد زیادی محصول ابتکاری با احساس لوکس ایجاد کرده است. پردیس چه بخواهد رازهای زیبایی شیر خر ، مخاط حلزون یا شکوفه نیلوفر را باز کند ، به طور مداوم لوازم آرایشی پیشرفته و منحصر به فرد و بی نظیری را ارائه می دهد.

 

فروشگاه: ناپلئون پردیس

 

ناپلئون پردیس

25. سفورا
هنگام خرید لوازم آرایش ، جایی بهتر از Sephora وجود ندارد. خرده فروش زیبایی طیف باورنکردنی محصولات از مارک های برتر لوازم آرایشی و بهداشتی ، از جمله مجموعه داخلی خود ، مجموعه Sephora را ارائه می دهد.

 

فروشگاه: Sephora

 

سفورا

تبلیغات


26. NYX
کیفیت استثنایی ، رنگدانه های غنی و قیمت های مقرون به صرفه به تقویت NYX به عنوان یکی از سریع ترین مارک های زیبایی کمک کرده است. این برند با داشتن طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک ، فصلی و مرسوم ، به یک برچسب ضروری در میان دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه ای تبدیل شده است.

 

فروشگاه: NYX

 

NYX

27. فروپاشی شهری
اگر دوست دارید آرایش شما جسورانه و خیره کننده باشد ، پس Urban Decay برای شما مناسب است. نام تجاری لوازم آرایشی به همان اندازه نوآورانه است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. Urban Decay که اکنون یک برچسب فرقه است ، به خاطر نمادهای پالت های برهنه ، فرمولاسیون های با عملکرد بالا ، انفجارهای رنگی پر جنب و جوش و محصولات ضروری مشهور است.

 

فروشگاه: زوال شهری

 

زوال شهری

تبلیغات


تبلیغات


28. e.l.f. لوازم آرایشی
اگر دنبال لوازم آرایشی با کیفیت بالا و قیمت ارزان هستید ، نمی توانید از e.l.f غافل شوید. لوازم آرایشی. این برند که نام آن مخفف "چشم ، لب ، صورت" است ، طیف وسیعی از محصولات آرایشی را ارائه می دهد که به همان اندازه مناسب بودجه است.

 

فروشگاه: e.l.f. لوازم آرایشی

 

e.l.f. لوازم آرایشی

29. مکه
مانند Sephora ، مکه نیز یک خرده فروش زیبایی است که مارک های برتر آرایش و همچنین برچسب داخلی خود را ارائه می دهد. دامنه خرده فروش ، که Mecca Cosmetica نامیده می شود ، مجموعه ای با عملکرد بالا از محصولات ساخته شده توسط وسواس زیبایی برای شیفتگان زیبایی است.

 

فروشگاه: مکه

 

مکه

30. لوازم آرایشی IT
IT Cosmetics با جراحان برجسته پلاستیک توسعه یافته و به شما قدرت زیبایی و زیبایی را می دهد. با تشکر از طیف وسیعی از محصولات 

این مارک که با عملکرد بالا و مواد دوستدار پوست ایجاد شده است ، می تواند آرایش عالی و پوستی عالی را به شما ارائه دهد.

 

فروشگاه: لوازم آرایشی IT

 

لوازم آرایشی IT

سالات متداول
بهترین مارک آرایش در سال 2020 چیست؟
بسیاری از مارک های آرایشی عالی وجود دارد که سالها محصولات عالی ایجاد کرده اند ، قیمت ها از لوکس تا داروخانه متفاوت است. برای آرایش گران قیمت ، شانل در جایگاه اول قرار می گیرد. اگر به دنبال یک محصول بدون ظلم و ستم هستید ، برخی از بهترین مارک ها عبارتند از IT Cosmetics ، Urban Decay و NYX. در آخر ، وقتی صحبت از بهترین تنوع بنیاد می شود ، شرکت هایی مانند Fenty ، CoverFX و Maybelline را انتخاب کنید.

گرانترین مارک آرایش کدام است؟
وقتی نوبت به گریم گران می رسد ، Chanel به طور کلی گران ترین است. بسیاری از این موارد به برند برمی گردد - این برند به دلیل تجمل مشهور است ، از طرفداران وفاداری برخوردار است و می توانند قیمت های بالاتری را برای اعتبار بدست آورند. این مواد همچنین می توانند در محصولات گران قیمت برتر باشند و در نتیجه باعث احساس بهتر ، رنگدانه سازی بیشتر و رایحه های خوشایند شوند.

پرکاربردترین محصول آرایشی چیست؟
رژ لب بدون شک پرمصرف ترین محصول آرایشی است. انواع گوناگونی از چوب های سنتی صاف و خامه ای گرفته تا براق کننده های براق و رژ لب های مایع با دوام مات با ماندگاری طولانی وجود دارد. به علاوه ، سایه های لیپی موجود تقریباً بی پایان هستند. صورتی گرم ، قرمز کلاسیک ، برهنه های خاموش و حتی رنگ های سبز ، آبی و سیاه را انتخاب کنید. این رنگ عالی برای تکمیل ظاهر شما و روشن کردن روز شماست.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com